Po trzech dekadach BUFF® kontynuuje realizację swojego celu, jakim jest osiągnięcie maksymalnego, zrównoważonego rozwoju dzięki programowi DO MORE NOW.
Opublikowane: pon., 07/11/2022 - 00:00
Powstajesz, padniesz... Rozczarowanie i próbujesz ponownie powstać! To życie jest pełne radości i bólu! Nie jesteśmy w stanie żyć bez błędów, ale jesteśmy w stanie stać się lepszym człowiekiem i ulepszyć ten świat!
Opublikowane: pon., 03/10/2022 - 12:45
Kolejny odcinek naszego przeglądu prasy dla biegaczy. Tym razem szukamy odpowiedzi na pytanie - jakie sa najlepsze ćwiczenia siłowe dla maratończyków? Autorzy Sportskeeda wymieniają ich sześć. Czy mają rację? Sprawdźcie:
Opublikowane: pon., 29/08/2022 - 00:00
- Ćwiczenie świadomego oddychania jest kluczem, który może odblokować lepszą wydajność – podobnie jak utrzymywanie formy i nawodnienia - przypomina Runner's World.
Opublikowane: wt., 23/08/2022 - 17:15
Opublikowane: śr., 17/08/2022 - 00:00
Zaczęło się! Na polach w całej Polsce rozkwitł rzepak. Piękne żółte plamy przyciągają oko i miłośników zdjęć na insta oraz zapowiadają obfite zbiory nasion, z których powstanie pełen zalet swojski olej rzepakowy. Dlaczego warto mieć ten produkt w kuchni?
Opublikowane: czw., 19/05/2022 - 15:00
Przróżne nazwy i określenia, coraz ciekawiej brzmiące, ale czy wiemy, co wszystkie oznaczają? Poniżej opisujemy nieco szerzej kilkanaście wybranych technologii, stosowanych w butach biegowych.
Opublikowane: wt., 05/04/2022 - 22:05
Dodaje energii do realizacji noworocznych postanowień. Towarzyszy w budowaniu formy. Motywuje na drodze po wymarzoną sylwetkę. Nowa kolekcja treningowa 4F to design i technologie, które pomagają Ci zmierzać do sportowego celu.
Opublikowane: czw., 04/02/2021 - 13:15
1 stycznia do grona ambasadorów marki dołączyli: Ewa Swoboda, Kornelia Lesiewicz i Piotr Lisek
Opublikowane: śr., 27/01/2021 - 09:42
Świat nadal stoi w obliczu pandemii, a globalne społeczeństwa odczuwają jej negatywne skutki między innymi w zakresie zdrowia psychicznego. ASICS, jako marka odpowiedzialna społecznie, wraca do swoich korzeni, aktualizując logotyp i uruchamiając globalną akcję charytatywną pod hasłem #SunriseMind, która ma na celu promocję aktywności fizycznej. Z najnowszych badań japońskiej firmy wynika między innymi, że regularne uprawianie sportu poprawia zdolność radzenia sobie ze stresem oraz redukuje skłonność do podejmowania pochopnych decyzji.
Opublikowane: czw., 14/01/2021 - 10:00